خبریںشوبز

سائرہ یوسف نے شہروز سبزواری سے دوبارہ شادی کرنے سے سختی سے انکار کر دیا۔

پاکستان کی مقبول اداکارہ سائرہ یوسف نے اپنے سابق شوہر شہروز سبزواری سے دوبارہ شادی کرنے کے خیال سے سختی سے انکار کر دیا

 

سائرہ یوسف نے حال ہی میں اپنی اور بیٹی کی عید کی کچھ شاندار تصویریں چھوڑی ہیں جن میں خوبصورت ماں اور بیٹی اپنے گھر کے کمفرٹ زون کے دوران عید کے بہت ہی ٹھنڈے اور آرام دہ لباسوں کو فلاؤنٹ کرتے ہوئے خوبصورت وائبس پیش کرتی نظر آرہی ہیں۔ تاہم ایک تصویر میں سائرہ اپنی والدہ کے ساتھ بھی نظر آئیں۔

تصاویر کے کیپشن میں کہا گیا ہے: "میری ہمیشہ کی پسندیدہ خواتین۔ ہماری طرف سے آپ کو عید مبارک”

آگے بڑھتے ہوئے، واقعات کے تازہ ترین دور میں، ہم اس پر روشنی ڈال رہے ہیں، سوشل میڈیا صارفین میں سے ایک نے سائرہ یوسف کی عید کی تصویروں کے کمنٹ سیکشن میں چھلانگ لگائی اور شدید غم کے ساتھ، اسٹار سے پوچھا:

"کیا آپ شہروز سے دوبارا شادی نہیں کر رہا؟ سکتی؟” (کیا تم شہروز سے دوبارہ شادی کرنے کو تیار نہیں ہو)۔

سائرہ نے ہمیشہ کی طرح بڑے غصے کے ساتھ مداح کو واضح طور پر یہ کہہ کر جواب دیا: "نہیں” (نہیں)۔ جواب کے ساتھ روتے ہوئے چہرے کا ایموٹیکن بھی چھوڑ دیا گیا، جو شائقین کی ناقابل یقین خواہش پر افسوس کا اظہار کر رہا ہے۔

یہ بات قابل ذکر ہے کہ سائرہ یوسف اور شہروز سبزواری نے 2019 میں علیحدگی اختیار کر لی تھی۔ ان کی ایک بیٹی نورہ ہے جس کی وہ فعال طور پر پرورش کر رہے ہیں۔

تنقیدی تعلقات کے باوجود سائرہ اور شہروز کو ہمیشہ ایک دوسرے کے ساتھ اچھی شرائط پر دیکھا جاتا ہے یہاں تک کہ عوام کی نظروں میں بھی۔ دونوں نے حال ہی میں ایک رومانوی فلم Babylicious میں ایک ساتھ کام کیا تھا جو ان کی شادی کے وقت سائن کی گئی تھی لیکن ان کی علیحدگی کے بعد ریلیز ہوئی تھی۔

آپ کا ردعمل کیا ہے؟

متعلقہ اشاعت

Qalam Kahani We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications