خبریںصحت

کیا آپ اپنے دانتوں کو برش کرنے کا صحیح طریقہ استعمال کرتے ہیں

منہ کی صحت کو برقرار رکھنا اتنا ہی اہم ہے جتنا جسمانی صحت کو برقرار رکھنا۔

منہ گیٹ وے کے طور پر کام کرتا ہے ، اور منہ کی خراب صحت ، جیسے مسوڑھوں کی بیماری اور دانتوں کی سڑن ، صحت کے دیگر مسائل جیسے دل کی بیماری ، ذیابیطس ، اور یہاں تک کہ سانس کے انفیکشن کی ترقی کا خطرہ بڑھا سکتی ہے۔

لہذا، باقاعدگی سے اپنے دانتوں کو برش کرنا منہ کی حفظان صحت اور دانتوں کی اچھی صحت کو برقرار رکھنے کا ایک لازمی حصہ ہے۔ لیکن یہ قابل غور ہے کہ برش کرنے سے مدد نہیں ملتی اگر اسے صحیح طریقے سے نہیں کیا جاتا ہے۔

ہم سب جانتے ہیں کہ دن میں دو بار برش کرنا ضروری ہے، لیکن کیا آپ اپنے دانتوں کو برش کرنے کا صحیح طریقہ جانتے ہیں؟ اپنے برش کو پکڑنے کا صحیح طریقہ؟ برش کرنے کے لئے صحیح سمت؟

ڈینٹسٹ کے مطابق برش کرنے کی نامناسب تکنیک آپ کے منہ کی صحت کو تباہ کر سکتی ہے۔ ہمارے دانتوں کو برش کرنے کا صحیح طریقہ یہ ہے کہ ٹوتھ برش کو اپنے مسوڑھوں کے خلاف 45 ڈگری زاویے پر رکھیں۔ دانتوں کی تمام سطحوں کو اچھی طرح صاف کرنے کے لئے گول حرکات میں ٹوتھ برش کو آہستہ آہستہ استعمال کرنا چاہئے۔

ٹوتھ برش کو 45 ڈگری پر لگانے سے منہ کی اچھی حفظان صحت کے لئے دو فوائد ملتے ہیں۔ سب سے پہلے، یہ بالوں کو مسوڑھوں کے ٹشو کے نیچے مؤثر طریقے سے پہنچنے دیتا ہے، جہاں بیکٹیریا بن سکتے ہیں اور مسوڑھوں کی بیماری کا باعث بن سکتے ہیں۔

دوسری بات یہ ہے کہ زاویہ دار پوزیشن برش کو دانتوں کی سطح اور مسوڑھوں کے ٹشو دونوں تک پہنچنے کی اجازت دیتی ہے ، جس کے نتیجے میں زیادہ مکمل صفائی ہوتی ہے۔ یہ تکنیک صحت مند دانتوں اور مسوڑھوں کی دیکھ بھال میں مدد کرتی ہے۔

برش کرتے وقت دیگر نکات پر غور کرنے کی تجویز دیتے ہوئے ڈاکٹرز مشورہ دیتے ہیں کہ، دانت برش کرتے وقت، اپنے دانتوں اور مسوڑھوں کو نقصان پہنچانے سے بچنے کے لئے نرم بالوں والے ٹوتھ برش کا انتخاب کرنا ضروری ہے۔

برش کرنے کے لئے کم از کم دو منٹ وقف کریں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ نے اپنے منہ کے تمام حصوں پر برش کیا ہے ، بشمول دانتوں اور زبان کی اکثر نظر انداز کی جانے والی اندرونی سطحوں کے۔

آپ کا ردعمل کیا ہے؟

متعلقہ اشاعت

Qalam Kahani We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications