خبریںشوبز

اقرا یاسر اور ان کی بہن سدرہ عزیز کے امریکی سفر نے سب کو حیران کر دیا

اقرا عزیز اکی بہن کے ساتھ امریکہ میں موسم گرما کی چھٹی منانےکی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ۔

اقرا عزیز ایک  پاکستانی ورسٹائل اداکارہ ہیں جو ڈرامہ اور ماڈلنگ کی دنیا سے وابستہ ہیں، اپنی قدرتی اداکاری سے لوگوں کے دلوں کو جیتتی ہیں۔

اقرا عزیز نے 25 سال کی عمر میں اپنی شادی اداکار یاسر حسین سے کرکے اپنی شادی شروع کی۔ اس کے بعد انہوں نے ایک بیٹے، کبیر، کی والدہ بن کر  داکاری جاری رکھی ہے۔

اقرا عزیز حال ہی میں اپنے شوہر یاسر حسین اور بڑی بہن سدرہ کے ساتھ امریکہ پہنچ چکی ہیں، اور وہاں سے اپنے فینز کے ساتھ  عجیب تصاویر شیئر کی ہیں.

اقرا عزیز کے ساحل پر وائرل ہونے والے تصاویر دیکھ کر معلوم ہوتا ہے کہ وہ سمندرکی  بہت شوقین ہیں، جس کی وجہ سے وہ ساحل پر اپنی بہن کے ساتھ تصاویر لیتے ہوئے مصروف نظر آ رہی ہیں۔

اقرا عزیز کی بہن، سدرہ عزیز شوبز میں کام نہیں کرتیں، بلکہ انہوں نے اپنے پیشہ ورانہ تعلیم مکمل کرنے کے لیے بیرون ملک جانے کا فیصلہ کیا ہے۔ اقرا نے ایک انٹرویو میں یہ بھی بیان کیا ہے کہ وہ اپنی بہن سے بہت محبت کرتی ہیں اور اکثر اپنی اداکاری میں ان سے سیکھتی ہیں۔

لیکن جب اقرا عزیز نے ساحل پر اس بے شرم  لباس میں تصویر لی، لوگ حیران ہوگئے اور کہا کہ ہمیں نہیں پتا کہ کیوں پاکستانی اداکارپورے طور پر بے باک اور بولڈ  ہو جاتے ہیں

آپ کا ردعمل کیا ہے؟

متعلقہ اشاعت

Qalam Kahani We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications