خبریںشوبز

سجل علی اور احد رضا میر طلاق کے بعد دوست کے بیٹے کی شادی میں شرکت کرنے پہنچے۔

پاکستانی شوبز انڈسٹری کے ورسٹائل اداکارہ سجل علی اور احد رضا میر کی اپنے دوست کے بیٹے کی شادی میں شرکت تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ۔

بیشک، لوگ اب بھی سجل علی اور احد رضا میر سے بہت محبت کرتے ہیں۔ البتہ ان کے درمیان واقع شدہ وجوہات کا علم نہیں ہے جس کی وجہ سے انہوں نے اپنی شادی کے بعد کم عرصے میں طلاق لینے کا فیصلہ کیا، اور ان کی محبت جلدی ہی ختم  ہو گئی۔

جب سجل علی احد رضا میر سے شادی نہیں کی تھی، تو ان کی والدہ انہیں  بہت پسند کرتی تھیں اور ان کے انداز، انداز اور اداکاری پر بار بار تبصرہ کیا کرتی تھی۔ لیکن ان کی طلاق کے بعد، انہوں نے سجل کو  بالکل نظر انداز کرنا  شروع کر دیا ہے۔

چند دن پہلے، سجل علی اور احد رضا میر کو ایک ساتھ دیکھا گیا جب پاکستان کے مشہور بین الاقوامی سیلیبرٹی منیجر حامد حسین کے بیٹے کی شادی میں شرکت کرتے ہوئے۔ البتہ، جبکہ دونوں ایک ساتھ تھے، انہوں نے ایک دوسرے کے ساتھ کوئی تصویر نہیں لی، اور ایونٹ میں دونوں کو ایک دوسرے سے دور رہتے ہوئے دیکھا گیا۔

حامد حسین پاکستان ہی نہیں بلکہ پوری دنیا میں بین الاقوامی سیلیبرٹیز کے منیجر کے طور پر معروف ہیں۔ 

سجل علی اور احد رضا میر کے علاوہ، حامد حسین کے بیٹے کی شادی میں دیکھا گیا کہ بہت سے دیگر مشہور پاکستانی سیلیبرٹیز بھی شامل ہوئے، جیسے کہ عمر خان، ندیم بیگ، آصف رضا میر اور دیگر اداکار۔

یہاں ایک بات کا ذکر کرنا چاہیے کہ سجل اور احد طلاق لےچکے ہیں، مگر ان کا رویہ اس بات کی عکاسی کرتا ہے کہ وہ اچھے خاندانوں سے تعلق رکھتے ہیں۔ 

یہ تصاویر سجل علی کے انٹرنیشنل میجنر حامد حسین کے صاحبزادے کے ولیمے کی تقریب کے موقع پر لی گئی۔ جن میں احد رضا میر اپنے والدین کے ہمراہ دکھائی دیئے۔

آپ کا ردعمل کیا ہے؟

متعلقہ اشاعت

Qalam Kahani We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications