خبریںشوبز

جویریہ عباسی نے تیسری شادی کا اعلان مکمل تفصیلات کے ساتھ کردیا

جویریہ عباسی ایک فنکار خاندان سے تعلق رکھتی ہیں اور انہوں نے بہت کم عمری میں کام کا آغاز کیا تھا۔ اپنی زندگی میں بہت سے نشیب و فراز سے گزرتے ہوئے، انہوں نے اپنی بیٹی انزیلا عباسی کی پرورش اکیلے کی ہے۔ انزیلا خود بھی ایک کامیاب فنکارہ ہیں اور حال ہی میں ان کی شادی ایک خوبصورت تقریب میں ہوئی ہے۔ جویریہ بھی اپنی زندگی کے ایک نئے دور میں داخل ہو رہی ہیں اور انہوں نے اس کا اعلان سما نیوز کے مارننگ شو میں کیا۔

جویریہ عباسی نے ایک شخص کے ساتھ تصاویر شیئر کی ہیں، جس میں پیرس کے خوبصورت آئفل ٹاور کے نیچے انگیجمنٹ رنگ دکھایا گیا ہے۔ بعد میں انہوں نے اپنی ساس کے طرف سے گفٹ کیے گئے چوڑیاں کے ساتھ تصاویر بھی شیئر کی ہیں۔ جویریہ عباسی نے اپنے انسٹاگرام پر یہ تصاویر شیئر کی ہیں۔

1

2

3

جویریہ عباسی نے اب اپنی تیسری شادی کا اعلان کیا ہے۔ انہوں نے پہلے اداکار شمعون عباسی سے شادی کی تھی اور ان کے ساتھ ایک بیٹی ہے، بعد میں انہوں نے ایک کاروباری شخص سے دوبارہ شادی کی لیکن وہ رشتہ کامیاب نہ ہو سکا۔ انہوں نے آج سماء نیوز پر اپنی تیسری شادی کا اعلان کیا ہے۔

انزیلا کی شادی کے بعد وہ اکیلی ہوگئی تھی، تو جب اس کو یہ پروپوزل ملا، اس نے اسے سنجیدگی سے لیا۔ انہوں نے اپنی بیٹی اور دوست شاہود علوی کے ساتھ اس معاملے پر گفتگو کی۔ جب انہوں نے معلوم کیا کہ شخص ان کے لئے مناسب ہے، تو تین مہینے پہلے ان کی نکاح ہو گئی۔ انہوں نے اپنی بہن انوشے عباسی کی طلاق بھی تصدیق کی، اس طرح کہ انوشے کی شادی کی عمر ہے اور اس کی ذمہ داری بھی انہیں ہے۔

آپ کا ردعمل کیا ہے؟

متعلقہ اشاعت

Qalam Kahani We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications