خبریںشوبز

میں نے اور شوہر نے ملکر پچے پیدا نہ کرنے کا فیصلہ کیا تھا، مرینہ خان

پاکستان کی سب سے پیاری اداکاراؤں میں سے ایک مرینہ خان نے حال ہی میں اولاد نہ ہونے کا ذاتی فیصلہ شیئر کیا جس نے ان کے بہت سے مداحوں کو حیران کردیا۔تنہائیاں، دھوپ کنارے، اور جیکسن ہائٹس میں اپنے مشہور کرداروں کے لیے جانی جانے والی، مرینہ نے اب انکشاف کیا ہے کہ اس نے اور اس کے شوہر، ٹیلی ویژن پروڈیوسر جلیل اختر نے اولاد نہ کرنے کا فیصلہ کیوں کیا۔

 

ایک انٹرویو میں، مرینہ خان نے وضاحت کی کہ بچوں سے پاک رہنے کا ان کا انتخاب باہمی فیصلہ تھا، جو ان کی اپنی خواہشات اور طرز زندگی کی گہری سمجھ سے پیدا ہوا تھا۔بچوں کے دلدادہ ہونے اور اپنی بھانجیوں اور بھانجوں کے ساتھ گزارے ہوئے وقت سے لطف اندوز ہونے کے باوجود، جوڑے نے محسوس کیا کہ والدین ان کے لیے نہیں ہیں۔ ”

ہم اپنے بہن بھائیوں سے ملتے اور ان کے بچوں کے ساتھ کھیلتے، لیکن ہمیشہ اپنے فیصلے سے مطمئن محسوس کرتے ہوئے گھر لوٹتے،” مرینا نے شیئر کیا۔اس نے اس بات پر زور دیا کہ ان کا رشتہ مشترکہ تجربات اور ایک دوسرے کے ساتھ معیاری وقت پر پروان چڑھتا ہے، جس کے بارے میں ان کا خیال ہے کہ بچے پیدا کرنے سے اس میں نمایاں تبدیلی آئی ہوگی۔

طرز زندگی کے اس انتخاب نے انہیں والدین کے ساتھ آنے والی اضافی ذمہ داریوں کے بغیر اپنے کیریئر اور ذاتی جذبات پر توجہ مرکوز کرنے کی اجازت دی ہے۔مرینہ نے یہ مشورہ بھی پیش کیا کہ شادی سے پہلے کن چیزوں پر غور کرنا چاہیے۔ اس نے باہمی تعاون، احترام اور مشترکہ زندگی کے مقاصد کی اہمیت کو اجاگر کیا۔

“شادی ایک شراکت داری ہے،” اس نے کہا۔ “آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ اور آپ کے ساتھی کی زندگی، محبت، اور ایک دوسرے کے انتخاب کے احترام کے بارے میں ہم آہنگ خیالات ہیں۔”

آپ کا ردعمل کیا ہے؟

متعلقہ اشاعت

Qalam Kahani We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications